halloween kuvina

by - marraskuuta 07, 2018



Hei ja harmaata mutta sitäkin iloisempaa marraskuun alkua!
Kuten varmasti monet tietävätkin, on minun henkilökohtainen lempivuodenaikani syksy, ja sitä vasten mieluisin juhlapyhä All Hallows Eve, eli halloween. Koska tämä juhla ei juuri ole tietyille päiville rajattu, kuten joulu tai juhannus, päätin minä sitten että juhlitaan sitä niin paljon kun vain pystytään!
Koska syntymäpäiväni sattuu olemaan myös halloweenin lähituntumassa, why not double the fun?!
Tässäpä siis pitemmittä puheitta valtava kasa kuvia siitä, mitä minä ja oudot rakkaat ystäväni puuhasimme pitkin tuota pelottavaakin pelottavampaa kuukautta pitkin!

Vinski toimi meidän henkisenä ohjaajana Tampereen yössä



Ystäväni Sanna osti minulle syntymäpäivälahjaksi luput Särkänniemellä järjestettävään Karmivaan karnevaaliin. 





kuolettavan tylsää deittiseuraa nämä luurangot. 

ruumiita

..lisää ruumiita.






Synttärini sattuivatkin sitten juuri sopivasti tuohon halloweenin aattoon. Teemana oli vaatimattomasti "SynttäriHalloweenExtravaganza". Minä olin luonnollisesti Lumikki. Joka oli juonut myrkkyomenasiideriä.

Parhaat ihmiset mitä maa päällään kantaa. 

Sanoinko jo että seurustelen Jack Sparrown kanssa? 

Sitten muutama kuva vaatimattomista sisustuselementeistämme:





Värikynäpiirros Tim Burttonin elokuvasta Corpse Bride. 
Tätä hämähäkin seittiä löytyy edelleenkin joka paikasta...


Burttonin tyylistä innoittuneena tein myös juhliin vaatimattomasti "omakuvan".
vessatirkistelijä



Miedän asuntomme sympaattinen mörkömme Lilith.





Vielä viime viikonloppuna lähdin Helsinkiin siskoni luokse, joka oli myöskin ostanut minulle liput halloween-juhliin Gloriaan. Valitettavasti siellä kuvaaminen oli kiellettyä, joten minulla ei ole kuvia jaettavaksi, mutta voin vain todeta, että jos haluatte nähdä todellista viihteellistä burleskia, menkää katsomaan sitä Helsinkiin! Todella laadukasta, viihdyttävää, eikä todellakaan liian paljastavaa vaan juuri lajille ominaisesti flirttailevaa, esteettistä ja taiteellista. 10/10 kokemus. 

Joten, siinäpä niitä. Olen todella tyytyväinen ja onnellinen näistä kaikista ihanista tapahtumista, mitä läheiseni minulle järjestivät ja olivat mukana järjestämässä, suurin kiitos kuuluu heille. 
Nyt sitten pääkallot ja kurpitsat komeroon ja....

 JOULU, IM READY FOR YOU!!





You May Also Like

0 kommenttia

jätä kommenttia!